Majú tvárové cvičenia na krásu pleti nejaký účinok?

Možno sa často pýtate, či tvárové cvičenia naozaj fungujú. Pravdepodobne ste si už prečítali množstvo článkov o ich výhodách a nevýhodách, avšak nájsť môžete aj množstvo výpovedí potvrdzujúcich účinok a funkčnosť týchto cvičení. Myslíte si ale, že to stačí? Pri hodnotení, či sú tieto tvárové cvičenia účinné alebo nie, by mali byť postačujúce skúsenosti konkrétnych ľudí.

mlada pletJe známym faktom, že čím viac starneme, tým viac je pokožka na našej tvári ochabnutejšia a stráca svoj tvar. Naša sánka už nikdy nebude tak výrazná, tvaru našich líc už nepomôže ani červenanie sa, a bohužiaľ už nikdy nebudeme takí krásni, ako keď sme mali 20. Faktom je, že tvárové cvičenia vám môžu pomôcť oddialiť proces starnutia pokožky tváre. Vaša pokožka môže byť opäť o niečo pevnejšia a zdravšia. Samozrejme, pokiaľ máte na tvári nejaký typ ochorenia, napr. psoriázu, masírovanie vám veľmi nepomôže.Ak chcete vedieť viac o výhodách tohto druhu cvičenia, čítajte ďalej.

  • Tvárové cvičenia sa používajú na stimuláciu a podporu prúdenia krvi, čím sa uvoľňuje napätie a skrášľuje sa celkový vzhľad vašej tváre.
  • Tvárové cvičenia pomáhajú bojovať proti starnutiu vytváraním hladkej pokožky bez viditeľných vrások.
  • Keďže tvárové svaly časom strácajú svoju pevnosť, tvárové cvičenia vám pomôžu dostať tieto svaly späť do formy.
  • Tvárové cvičenia vám pomôžu dosiahnuť mlado vyzerajúcu tvár bez známok starnutia a vrások.
  • Tvárové cvičenia vám nezoberú mnoho času a poskytnú vám len samé výhody v podobe zdravej a žiariacej pokožky.

Takže, fungujú vôbec tieto tvárové cvičenia? Vyskúšajte ich a presvedčte sa sami. Špeciálne by sme chceli zvýrazniť prvý bod, kde zdôrazňujeme podporu prúdenia krvi. Jemná masáž pokožky môže byť účinná aj na inej časti tela, a síce na hlave, kedy môže zvýšené prúdenie krvi zabrániť nadmernému vypadávaniu vlasov.

Aby boli tvárové cvičenia čo najúčinnejšie, nevykonávajú sa komplexne, ale po častiach:

Čelo

Toto cvičenie zahájite položením ukazovákov nad každé oko a so súčasným zdvíhaním obočia jemne tlačte prsty smerom dolu.

Vykonaním tohto cvičenia si precvičujete vaše čelo. Toto cvičenie zopakujte desaťkrát alebo ak chcete, môžete aj viackrát.

Oči

Pohodlne sa usaďte, zatvorte oči a relaxujte. Keď máte oči zatvorené, pozrite sa nadol a nahor, koľko vám len ide. Toto cvičenie zopakujte desať až pätnásť krát.

Čo sa týka obočia, zaujať môžete sedaciu polohu s rovným chrbtom. Vaše oči majte zatvorené a uvoľnené. Pomaly zdvíhajte obočie a zároveň čo najviac natiahnite očné viečka nadol. Oči ale majte stále zatvorené. V tejto polohe zotrvajte, kým napočítate do desať. Uvoľnite sa a toto cvičenie zopakujte aspoň desaťkrát.

Pre krásu očí odporúčame používať aj špeciálny očný gél. Zakryť niektoré nedostatky v okolí očí však môžu aj husté a dlhé mihalnice, ktoré vám dokáže zabezpečiť sérum.

Pery

Najskôr sa uistite, že vaše prsty sú čisté. Po vyčistení prstov si jeden z nich priložte k perám a prst perami čo najsilnejšie vťahujte do úst. Zároveň prst pomaličky vyťahujte z pier. Je to jednoduché, však? Toto cvičenie, ktoré posilňuje svaly pri vašich perách, zopakujte desaťkrát alebo prípadne viackrát.

Líca

Na toto cvičenie budete potrebovať tri stredové prsty vašich rúk, ktoré položte na líca a tlačte nimi nadol tak silno, ako to len pôjde. Zároveň sa však pokúšajte zdvíhať líca usmievaním proti smeru tlačenia prstov. Hlavu počas tohto cvičenia majte v miernom záklone.

Po každom tvárovom cvičení je potrebné nechať tieto svaly odpočinúť. Chcete vedieť viac? Čítajte ďalej:

  • Otvorte pery a ústa na čo najširšie, aby ste cítili, že líca, bradu a pery máte natiahnuté na maximum. Takúto polohu, ktorá môže pripomínať smiech, sa snažte udržať aspoň na 10 sekúnd. Potom svaly uvoľnite a cvičenie zopakujte. Toto cvičenie pomôže uvoľniť vaše tvárové svaly a okrem toho tým podporíte cirkuláciu krvi, čím sa uvoľní stres a napätie.
  • Zhlboka sa nadýchnite a silno vydýchnite otvorením vašich úst (pokojne zo seba vydajte hlasné „húúúú“…) a jazyk pri tom vyplazte čo najviac. Otvorte oči a pozrite sa nahor. Hlavu držte v rovnakej polohe. Toto cvičenie vám pomôže uvoľniť napätie v tvári a v hrdle. Tiež sa zlepší cirkulácia a pri pohľade nahor sa stimulujú oči.muz s vyplazenym jazykom
  • Poštípte sa na lícach pomocou vašich prstov. Tento úkon zlepšuje cirkuláciu krvi v lícach.

Účinok tvárových cvičení závisí od toho, ako ich konkrétny človek vykonáva a aj ako často ich vykonáva. Ak do cvičení zahrniete aj rôzne skrášľovacie stratégie, súčasne sa môžete zamerať na dva ciele: zdravie a krásu.

  • Pred spánkom si vždy opláchnite pokožku.
  • Predtým, než vyjdete z domu, nezabudnite použiť opaľovací krém s vysokým ochranným faktorom SPF, ktorý vás ochráni pred ultrafialovými slnečnými lúčmi.
  • Stravujte sa zdravo a vyvážene.
  • Nefajčite. Fajčenie vytvorí na vašej tvári zbytočné vrásky a tvárové cvičenia nebudú mať žiadny účinok. Okrem toho fajčenie farbí vaše zuby a zbaviť sa zafarbenia zubov je veľmi ťažké.
  • Pite dostatok vody, aby bola vaša pokožka a telo dostatočne zavodnené.
  • Nekonzumujte veľa alkoholu. Jedným z účinkov alkoholu je dehydratácia tela.
  • Doprajte si dostatok spánku, najmenej 6-8 hodín počas 24 hodín.
  • Postavte sa a rozhýbte svoje telo. Zbavíte sa tuku a dvojitej brady.
  • Nezabudnite sa usmievať a rozlúčte sa so stresom!

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *